Strong Viking run - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eefje Vos - WaarBenJij.nu Strong Viking run - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eefje Vos - WaarBenJij.nu

Strong Viking run

Blijf op de hoogte en volg Eefje

25 Juni 2018 | Nederland, Nijmegen

Afgelopen weekend was de strong viking run op de Berendonck. Dit is een uitdaging voor jezelf waar mensen over de hele wereld voor trainen.
Je kan hiervoor kaartjes kopen en dan heb je de optie om 7, 13 of 19 km te lopen. Voor mensen die deze run met de snelste tijd uitlopen word een speciale editie georganiseerd. Deze kleine groep mensen vallen onder de snelste tijd van de 19km in hun eigen land. Deze keer was het dan ook een wereldeditie.

Het plan was dat ik samen met mijn schoonfamilie de 13 km zou gaan doen. Hier heb ik een lange tijd naar toe getraind maar uiteindelijk toch besloten om niet mee te lopen. Door het vele sporten, het geven van groepslessen en buiten dat behoorlijk wat kilometers op de fiets door te brengen is dit voor mij helaas niet meer haalbaar. Ik heb een stapje terug moeten doen en dus heb ik dit weekend aan de zij lijn doorgebracht, maar tjdens de modder editie ben ik gewoon weer te vinden aan de start!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2018

Strong Viking run

21 Juni 2018

Ervaringen

13 Juni 2018

Halverwege..

23 Mei 2018

Hara Fit & Fun
Eefje

Deze periode breng ik gewoon door in Nederland en hier heb ik geen seconde spijt van gehad omdat ik lekker aan het genieten ben van mijn eigen appartement!

Actief sinds 23 Mei 2018
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 3162

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

23 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: