Ervaringen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eefje Vos - WaarBenJij.nu Ervaringen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eefje Vos - WaarBenJij.nu

Ervaringen

Blijf op de hoogte en volg Eefje

21 Juni 2018 | Nederland, Nijmegen

Even een terugblik op mijn stage..

Wat ik zelf opvallend vind is dat ik in de eerste week van mijn stage bij mezelf dacht wat weinig mensen, wat weinig werk en wat heb ik hier weinig te doen.. Ik ben begonnen in de mei vakantie dus dat scheelt de helft van de mensen en zeker in een kleine buurt sportschool als deze. In de loop van de tijd heb ik geleerd wat ik kan doen als er weinig mensen zijn en ik ben zelf meer initiatief gaan nemen toen ik eenmaal door had wat de opties zijn.

Verder heb ik ook geleerd dat door het maken van een simpel praatje je veel over mensen te weten kunt komen. De mensen hier sporten vaak met twee redenen, afvallen en sociale contacten zoeken. Het sociale gedeelte is minstens zo belangrijk en als wij hier op letten kunnen we mensen bij elkaar brengen. Zo worden veel groepslessen door een vaste groep fanatieke mensen gevolgd die nu buiten het sporten ook met elkaar om gaan.
Een andere kant is dat hier mensen komen van niet Nederlandse afkomst. Je leert over verschillende culturen, gewoontes en er word veel gepraat over lekker buitenlands eten. Deze mensen proberen zich elke dag aan onze gewoontes aan te passen maar ik denk dat het niet verkeerd is als wij ook interesse in hun gewoontes tonen. We kunnen veel van elkaar leren!

Gisteren hebben we mijn beoordelingsformulier ingevuld. Alles is met een goed ingevuld op het onderdeel omgaan met conflicten na. Na hierover gesproken te hebben hebben we besloten deze als voldoende in te vullen omdat bij ons de afspraak is dat ik conflicten doorschuif naar de verantwoordelijke. Door deze regel heb ik de kans niet gehad om te laten zien of ik dit kan. Verder zijn ze hier tevreden over mij en heb ik als feedback gekregen dat ik meer op me heb genomen als wat er van mij verwacht werd. De klanten hebben positieve feedback gegeven wat voor mij ook leuk is om terug te horen omdat het voor mij een nieuwe situatie is om voor een groep te staan. Ik ben blij verrast.
Deze periode heb ik ook geleerd mijn eigen lessen voor te bereiden, te improviseren als iets niet uitpakt volgens plan en om voor een groep te presteren. Voor mij een leerzame en geslaagde stage dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2018

Strong Viking run

21 Juni 2018

Ervaringen

13 Juni 2018

Halverwege..

23 Mei 2018

Hara Fit & Fun
Eefje

Deze periode breng ik gewoon door in Nederland en hier heb ik geen seconde spijt van gehad omdat ik lekker aan het genieten ben van mijn eigen appartement!

Actief sinds 23 Mei 2018
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 3176

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

23 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: