Halverwege.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eefje Vos - WaarBenJij.nu Halverwege.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eefje Vos - WaarBenJij.nu

Halverwege..

Blijf op de hoogte en volg Eefje

13 Juni 2018 | Nederland, Nijmegen

Ondertussen ben ik al op de helft van mijn stage en wat is de tijd snel gegaan! Bij het project X-Fit heb ik actief deel uit mogen maken. Dit is een project waar mensen met een BMI boven de 28 aan mee mogen doen. Ze houden hun voeding online bij en wij controleren dit en geven hier feedback op. Verder hebben ze twee sport momenten in de week waar ik er een van geef. De groep is enthousiast over mij en ik ook over hun. Je ziet ze wekelijks vooruit gaan en dat is echt super om deel van uit te mogen maken. Verder komt deze groep ook een keer in de week langs voor een weeg moment. Hierin bespreken we hoe alles is verlopen. Ondertussen zitten we in de laatste week van het project en ik merk dat ik echt een band heb gekregen met de groep. Dit is vooral gekomen omdat je een enorme verandering doormaakt met deze mensen. Het zijn stuk voor stuk kanjers!

Verder heb ik het heel druk met mijn twee bijbaantjes. Ondertussen maak ik tegen de 60 uur in de week en probeer ik thuis alles op orde te houden. Ik merk dat dit te veel is dus heb ik een stapje terug gedaan. Nu werk ik om de week twee dagen in de stad en de andere week werk ik in Amsterdam. Nu mag ik over twee weken 10 dagen naar Oostenrijk om te gaan werken op verschillende festivals. Hier kijk ik enorm naar uit! Lekker even er tussenuit.. om te werken.. maar toch even weg.